فرهامفرهام، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

برای شازده کوچولوم

من ماهی‌ام، نهنگم، عُمّانم آرزوست...

وقتی یه حس جدیدو تجربه میکنی...

1392/10/23 18:55
نویسنده : فائزه
154 بازدید
اشتراک گذاری

درسته که الان بیست وهشت هفته ای میشه که تو تووجودمی اما تا الان حسی که بهت داشتم بیشتر شبیه احساس مسئولیت بود ولی چندروز پیش که دکترم یکم ترسوندم اونموقع بود که فهمیدم چقدر دوست دارم...

ممنونم از خدا که منو تو خلقت یه ادم شریک دونست این روزاس که خیلی از واژه های آشنا برام معنی پیدا میکنه خیلی از کلمات که از زبون خیلی از مادرا شنیدم مث فداکاری یا عشق...

فرشته کوچولوی من اگه دختر بودی مطمئن میشدم یه روز این حسو تجربه میکنی و حرفامو میفهمی ولی نمیدونم حس فرهاد به تو چیه نه اینکه نبینم انگار تو این شش ماه گذشته کاملتر شده مرد بود تیکه گاه محکم تری شده کاش میشد اون برات یه جایی بنویسه،بنویسه که چطور دوست داره چقدر... عشق تو رو تو نگاهش میبینم همونطور که از دوست داشتنش به خودم یقین دارم.

نمیخوام عکسی جز عکسای خودت تو این صفحه بذارم برای همین صبر میکنم تا بیای، بیایو خوابای منو تعبیر کنی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آجی مهدیه
24 دی 92 10:53
وااااااااااااای یه مامان دیگه هم به جمع دوستام اضافه شد . خیلی لطیف و زیبا بود ، ایشالله نی نی ت صحیح و سالم به دنیا بیاد[ممنونم ازت آجی مهدیه وبلاگ خوشمزه ای داری]
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 15:52
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم